Wpisujcie Wasze rankingi filmów tego reżysera.
1 - Shrek - 9 2 - Shrek 2 - 8 3 - Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i Stara Szafa - 8 4 - Opowieści z Narnii 2 Książę Kaspian - 8
1. Shrek - 10 2. Shrek 2 - 9,5 3. Książę Kaspian -7 4. Lew,Czarownica i Stara szafa - 6,5
1) Shrek - 10 2) Shrek - 9,5 3) Lew, Czarownica i Stara szafa - 7,5 3) Książę Kaspian - 6