Emmy - Najlepszy gościnny występ w serialu komediowym - aktor Bob Newhart
Emmy - Najlepsza reżyseria techniczna, praca kamer, kontrola video w serialu - Jamie Hitchcock, John DeChene, Brian W. Armstrong, Devin Atwood, Mark Davison (I) i John O'Brien (IX) za odcinek "The Higgs Boson Observation"
Emmy - Najlepszy gościnny występ w serialu komediowym - aktor Bob Newhart
Emmy - Najlepsza reżyseria techniczna, praca kamer, kontrola video w serialu - za odcinek "The Celebration Experimentation"
Emmy - Najlepsza scenografia w programie fabularnym (półgodzinnym lub krótszym) Ann Shea, Francoise Cherry-Cohen , John Shaffner - za odcinki "The Positive Negative Reaction", "The Big Bear Precipitation" i "The Fermentation Bifurcation"
Emmy - Najlepsze zdjęcia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer Steven V. Silver - za odcinek "The Convergence Convergence"
Emmy - Najlepsza reżyseria techniczna, praca kamer, kontrola video w serialu - za odcinek "The Expedition Approximation"
Emmy - Najlepsza scenografia w programie fabularnym (półgodzinnym lub krótszym) Ann Shea, Francoise Cherry-Cohen , John Shaffner - za odcinki "The First Pitch Insufficiency", "The Clean Room Infilltration" i "The Skywalker Incursion"
Emmy - Najlepsze zdjęcia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer Steven V. Silver - za odcinek "The Expedition Approximation"
Emmy - Najlepszy gościnny występ w serialu komediowym - aktor Bob Newhart - jako Arthur
Emmy - Najlepsza reżyseria techniczna, praca kamer, kontrola video w serialu - za odcinek "The Locomotive Manipulation"
Emmy - Najlepsza scenografia w programie współczesnym (półgodzinnym lub krótszym) Ann Shea, Francoise Cherry-Cohen , John Shaffner - za odcinki "The Hofstadter Insufficiency", "The Locomotive Manipulation" oraz "The Proton Transmogrification
Emmy - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer Ann Shea, Francoise Cherry-Cohen , John Shaffner - za odcinki "The Date Night Variable", "The Bakersfield Expedition" i "The Love Spell Potential"
Emmy - Najlepsze fryzury w serialu lub programie specjalnym kręconym wieloma kamerami - Faye R. Woods, Sylvia Surdu i Louise Dowling za odcinek "The Bakersfield Expedition"
Emmy - Najlepszy montaż serialu komediowego kręconego przy użyciu wielu kamer Peter Chakos - za odcinek "The Love Spell Potential"
Emmy - Najlepsza reżyseria techniczna, praca kamer, kontrola video w serialu - John Pierre Dechene, Jamie Hitchcock, Richard Price (IV), Brian W. Armstrong, Ray Gonzales (II) i John O'Brien (IX) za odcinek "The Countdown Reflection"
Emmy - Najlepszy montaż serialu komediowego kręconego przy użyciu wielu kamer Peter Chakos - za odcinek "The Countdown Reflection"
Emmy - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer Ann Shea, Francoise Cherry-Cohen , John Shaffner - za odcinki "The Love Car Displacement", "The 21-Second Excitation" i "The Agreement Dissection"
Emmy - Najlepszy montaż serialu komediowego (kręconego przy użyciu jednej lub wielu kamer) Peter Chakos - za odcinek "The Agreement Dissection"
Emmy - Najlepszy gościnny występ w serialu komediowym - aktorka Christine Baranski - za odcinek "The Maternal Congruence"
Emmy - Najlepsza charakteryzacja w serialu lub programie specjalnym kręconym wieloma kamerami (naturalna) - Peggy Nichols (I), Ken Diaz i Vikki McCarter za odcinek "The Electric Can Opener Fluctuation"
Emmy - Najlepsza reżyseria techniczna, praca kamer, kontrola video w serialu - John Pierre Dechene, James Hitchcock, Richard Price (IV), Brian 'Army' Armstrong, Devin Atwood i John O'Brien (IX) za odcinek "The Adhesive Duck Deficiency"
Emmy - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer Ann Shea, John Shaffner - za odcinki "The Gothowitz Deviation" oraz "The Adhesive Duck Deficiency"
Emmy - Najlepszy gościnny występ w serialu komediowym - aktorka Christine Baranski - za odcinek "The Maternal Capacitance"
Emmy - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer Ann Shea, John Shaffner - za odcinki "The Hofstadter Isotope", "The Vegas Renormalization" i "The Lizard-Spock Expansion"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer John Shaffner - za odcinki "The Stockholm Syndrome", "The Conference Valuation" i "The Propagation Proposition"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer John Shaffner - za odcinki "The Skywalker Incursion", "The Mystery Date Observation" i "The Platonic Permutation"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer John Shaffner - za odcinki "The Locomotive Manipulation", "The Convention Conundrum" i "The Status Quo Combustion"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer John Shaffner - za odcinki "The Novelization Correlation", "The Sibling Realignment" i "The Bow Tie Asymmetry"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer John Shaffner - za odcinki “The Romance Recalibration”, “The Separation Agitation”, “The Explosion Implosion”
ADG - Najlepsza scenografia w serialu kręconym przy użyciu wielu kamer John Shaffner - za odcinki "The Positive Negative Reaction", "The Big Bear Precipitation" i "The Fermentation Bifurcation"
ADG - Najlepsza scenografia w serialu rozrywkowym lub bez gotowego scenariusza, kręconym przy użyciu wielu kamer John Shaffner - za odcinek: "The Bakersfield Expedition"